A hetedikesek véleménye iskolánkról!
Plakát: Miért jó a Svetitsbe járni?
Kedves érdeklődő Látogatónk!
Kérjük, ismerkedjék meg gimnáziumunk (OM: 031107) 2022/23-as tanévre tervezett képzési rendjével és felvételi eljárásunk menetével:
6 évfolyamos, koedukált gimnáziumi képzés | 0001 kód | angol nyelvből emelt szintű oktatás |
4 évfolyamos, koedukált gimnáziumi képzés | 0002 kód | angol nyelvből emelt szintű oktatás |
Teremts értéket! Légy gimnáziumunk közösségének tagja!
Nyílt nap: 2021. október 9. 9.00
2021. november 24. 9.00
Hatodikosoknak központi írásbelire jelentkezés határideje: 2021. dec. 4.
jelentkezési lap írásbelire >>
Központi írásbeli időpontja: 2022. jan. 22. 10.00
Jelentkezés módja: a központi felvételi eljárás keretében, február 13-ig.
Tájékoztató az egyéni jelentkezés módjáról az alábbi oldalon >>
Személyes találkozás időpontja: 2022. március 5. (szombat) 9.00
A gimnázium felvételi eljárásának rendje:
- központi írásbeli felvételi (matematika, magyar)
- rangsorolás: az írásbeli felvételik eredménye + az 5. évfolyam vége és 6. évfolyam félévének tanulmányi eredménye (magyar nyelv és irodalom, történelem, matematika, idegen nyelv tantárgyakból) alapján
- személyes ismerkedés (tájékozódás a felvételiző hitbeli ismereteiről)
- plébánosi/lelkészi ajánlás
Miért érdemes a Svetits Gimnáziumot választani?
Minőségi oktatói munkánk bizonyítéka:
- kiemelkedően magas felvételi arány,
- nyelvvizsgák nagy száma,
- országos átlag feletti kompetenciaeredmények,
- ECDL-vizsgát tevők magas aránya,
- tehetségpont-programunkban részt vevő diákok versenyeredményei,
- a TÁMOP-pályázatok által biztosított programokban képződött diákjaink tanulmányi eredményei
Diákjaink érdeklődésének, igényeinek megfelelően számos szakkört indítunk:
-
média
- természettudományos (fizika, kémia, biológia)
- színjátszó
- vöröskeresztes
- rajz
- kézműves
- sakk
Nevelési elveinkből fakadóan valamennyi munkatársunk törekvése, hogy
- diákjaink személyiségét (személyiségjegyeket, rátermettséget, képességeket) maximálisan tiszteletben tartsa, azaz személyiségorientált nevelés részesévé tegye tanítványainkat;
- a nevelés-oktatás folyamatában hangsúlyossá váljék az értelem- és az értékválasztás iránti elkötelezettség;
- teljes értékű és személyes interakció valósuljon meg a pedagógus és a diák között;
- felelősségteljes szabadság iránti vágyat ébresszen neveltjeinkben;
- teret engedjen a lelkiismeretnek és az intuíciónak;
- erősítse tanítványainkban a magyarság keresztény, szellemi és kulturális öröksége iránti elkötelezettségét.